Diskmaskinsmarodörer

Vilka är dessa diskmaskinsmarodörer? På min arbetsplats måste vi själva ställa ner vår disk i diskmaskinen (jag tror att vi måste köra den själva också - men eftersom jag anser att det faktiskt faller utanför mitt ansvarsområdet brukar jag inte engagera mig i det). Varje dag, när rasten börjar lida mot sitt slut, så ställer vi alla in våra koppar i diskmaskinen. Dock är det alltid några (icketänkare) som ställer sina koppar längst ut vilket får till följd att alla vi andra (tänkare) blir nödgade att dra ut hela den där korgliknande strukturen på övervåningen i diskmaskinen och ställa våra muggar bakom de som redan står där. Otroligt frustrerande! Det är ett bra sätt att få folk att avsluta sin rast med ett underliggande vredesmod som sträcker sig fram till eftermiddagsrasten då irritationen kulminerar eftersom samma idiotiska fenomen upprepas, troligtvis av samma (icketänkande) människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback