Hjälp, min Prada luktar våtdräkt!

Idag var det nästan sommar. Hade trenchen från Tiger, halsduk från Dolce & Gabbana samt kepsen från Gucci på mig när jag cyklade till jobbet imorse, då var det faktiskt lite kyligt. När jag cyklade hem på lunchen var det på gränsen till pinsamt, folk gick omkring med sommarkläder och där cyklade jag och såg rätt vintrig ut... Bytte jacka innan jag cyklade tillbaka. Dock märkte jag när jag plockade fram vårjackan från Prada att den luktade våtdräkt. Den hade hängt i samma garderob som våtdräkterna. I vanliga fall brukar de hänga i källaren, men vi har inte riktigt kommit oss för att hänga ner dem sen vi kom hem från Venezuela. Nu luktade min jacka våtdräkt, inte alls så trevligt. Hoppas lukten vädras bort snabbt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback