Illaluktande militärer

När jag flög hem från Umeå igår hade jag den stora oturen att hamna mitt i ett militärkompani eller ett lumparförband eller vad det nu kallas för. Inte för att de var otrevliga på något vis, de tilltalade varandra med efternamn vilket jag tyckte var lite roligt. Det otrevliga var att de luktade illa. Man tycker att de åtminstone borde lära sig grundläggande hygien i det militära! Jag satt vid fönstret och var tvungen att vrida huvudet så mycket som möjligt bort från den odörfyllda gruppen vilket gjorde att jag fick ont i nacken. Kan man kräva ersättning för sveda och värk när man blir utsatt för en stankotrevlighet?

 

Det kostade 360 kr att parkera vid flyget från onsdag till torsdag. Sjukt mycket pengar för att hyra en liten asfaltsruta några timmar!


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Aldrig kul med illaluktande militärer! ;D

Postat av: Samuel

Jag har inte gjort lumpen så jag har liksom aldrig behövt lukta på militärer tidigare, men nu när jag gjort det är jag verkligen glad för att jag inte gjort lumpen, skulle verkligen inte överlevt flera månader tillsammans med en bunt illaluktande personer!

2007-03-18 @ 18:39:07
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback