Killar kan!

Varför brukar folk säga att killar inte kan göra flera saker samtidigt? Det kan vi visst! Idag var jag ett levande exempel på det! Blekte tänderna och gick ut med hunden samtidigt! Här snackar vi stor simultankapacitet. Varför kan man då fråga...jo för att 1) hunden behövde gå ut, och 2) ikväll skall vi närvara vid en festlig, högtidlig, akademisk tilldragelse och tänderna kunde nog allt se lite lite vitare ut (och ja, jag vet att jag är störd, men det är som resten av livet, det handlar om att vinna).

Det är alltid bra att äta lite före finare middagar så man inte ser glupsk ut, det har jag lite missat ikväll, får försöka utöva någon form av kontrollerad måttlighet och stor finess när jag äter ikväll, så det inte syns att jag superhungrig.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha du har överbevisat mig, ni kan kanske visst göra fler saker samtidigt;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback