Ögonlaseroperationsundersökning

Igår ringde jag till ögonlaseroperationsföretaget för att ännu en gång försöka boka in tid för återkontroll. Min syn har varit perfekt sedan operatonen och jag har inte upplevt några problem vilket gjort att jag inte ansett det vara en ytterst akut angelägenhet denna tredje kontroll. Fösta gången jag ringde hade de operationsdag och kunde inte boka in mig just då, andra gången jag ringde var de och åkte gokart, tredje gången jag ringde (igår) tog det sex minuter och 24 sekunder att hitta en lämplig tid för undersökning. En undersökning som beräknas ta 15 minuter. Hade kanske varit smartare om jag bara cyklat dit och så kunde de gjort undersökningen istället för att sitta i telefon med mig i vad som får anses som en väldigt lång stund.

Min make är på kurs i Italien. Jag tror tror både jag och hunden saknar honom väldigt mycket! Jag vet iaf att jag gör det...men jag misstäker starkt att även hunden saknar honom massor. Längtar till lördagen för då kommer han hem!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vill oxå vara på kurs i italien... ska vi åka o crascha hans kurs kanske? ;-) Vad kursar han om förresten?

Låter som seriös klinik du var på när dom inte kan boka in ett återbesök förresten... hm, jag undrar om jag borde gå o kolla min syn, jag ser lite dåligt och det va flera år sen... jag måste nog göra det...

Postat av: Samuel

Skulle gärna åkt ner jag också, om det inte hade varit för att jag ska på en annan kurs :(

Haha absolut! Nä, men seriöst, jag är supernöjd med behandlingen men nja, vissa brister när det gäller att boka in tider. Tycker väl inte att man ska behöva ringa tre gånger för att få en simpel tid. Men iofs, till saken hör ju att de har sagt att de kan ringa upp mig men eftersom jag inte svarar i telefon på jobbet blir det också besvärligt...

2007-03-14 @ 10:29:38
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback