På bättringsväg och världens bästa make!

feberkurva

Jag mår bättre idag vilket är skönt. Igår hade jag feber (se kurvan), men märkligt nog gick den över rätt snabbt. Idag har jag nog inte så mycket feber, kanske lite som kommer och går. Dock är jag helt utmattad, svettades hela natten, mycket otrevligt. Dessutom hade jag passerat tillbaka till ett BMI-värde tillhörande kategorin undervikt. Är hemma från jobbet idag. Har mest varit inne och vilat. Dock har jag faktiskt haft energi nog att vara en sväng till banken, köpt en present, bokat tvättid samt flyttat lite på bilen.

Min make är verkligen världens bästa! Hade det inte varit för honom hade jag nog aldrig blivit frisk. Han hade köpt ett stort fång med underbart vackra röda rosor åt mig, dessutom hade han köpt godis. Blommor och godis är nog en perfekt kombination för ett snabbt tillfrisknande.

Oj...nu snurrar det i huvudet, bäst att lägga sig ner...

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu blev jag glad av att läsa din blogg! Här ska vi njuta av riktigt fina tulpaner i blandade färger plus någon liten grönsakspaj med goda tillbehör och lata oss hela kvällen. Snön som är på väg bort är smutsig och ful. Men ljuset är fint och i morse 6.15 när jag var på väg till jobbet hörde jag skator och talgoxar. Fortsätt att krya på dig och ta det lugnt, hälsa maken och hunden!

2007-03-02 @ 16:16:31
Postat av: Johan

Va härligt för dig som har en så underbar make.. är inte alls avundsjuk nej nej ;-)

FYI så har jag äntligen börjat styra upp min blogg, så nu blir det nog lite mer att läsa... ja, så du iallafall slipper läsa samma inlägg 28 ggr... :P

Postat av: Samuel

Johan, hur går det med uppstyrningen, i dagsläget kan jag inte läsa något inlägg alls i din blogg...

2007-03-03 @ 11:00:23
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Johan

Samuel, jag vet inte vad som har hänt nu. den kanske fick spader på att jag uppdaterat tre gånger det senaste dygnet?
I vilket fall som helst så verkar den inte riktigt fungera som den ska... mkt mkt irriterande måste jag säga... jag ska undersöka!

2007-03-03 @ 11:43:48
URL: http://jonahs.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Vad skönt med en omtänksam make- var rädd om honom!
Vad ambitiös du var med tempkurva och allt! Du har väl tänkt på vätskeschema också så du får i dig tillräkligt! Krya på dig!

2007-03-03 @ 18:47:48
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Samuel

Johan, hm...uppdaterat tre gånger det senaste dygnet? När jag kollar på den finns det inget alls att läsa :( Hoppas att det fixar sig!

Åsa, nja gjorde inte något vätskeschema, men jag försökte dricka så mycket jag bara kunde. Men generellt så får jag väl medge att jag är dålig på att dricka. Dricker nästan alltid lite mindre än vad jag borde... Tack för omtanken!!!

2007-03-03 @ 19:02:42
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback