Stick i armen och 24-problem

Har varit och fått ett ytterligare stick i armen och blivit tappad på blod. Hon som stack denna gång var inte bäst i världen på att göra sådant, hon träffade inte kärlet utan fick rota runt med nålen i min arm, hon hade antagligen sönder en massa andra strukturer i min arm, tills blodet började flöda. De har avfärdat de flesta hypoteser men arbetar fortfarande för att helt kunna utesluta malaria. Jag mår rätt ok, känner mig lite trött och sliten (vilket egentligen inte är konstigt efter att ha varit rätt sjuk ett tag) men är helt övertygad om att jag kommer kunna jobba imorgon.

En mycket frusterande sak har inträffat. Av någon märklig anledning står det "Kan inte avkoda programmet" när jag försöker titta på tv4. Hur ska det nu gå med 24 ikväll?! Går det i repris någon annan dag? Kan man ringa någon och klaga? Vad ska jag göra? Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Stackare som har blivit så misshandlad i dag.
Hoppas de kan komma på vad det är, så du blir frisk snart!

Postat av: Victoria

Lät inge skönt det där!

Kan ju vara någe med att de idag slår om tv saken så man måste ha box och allt det där? Har hört att vissa får typ "koda om programmen" eller någe liknande, försöka hitta de på nytt alltså :P

2007-03-12 @ 12:55:30
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Samuel

Nä, det var verkligen otroligt oskönt!

Hm, fast vi har haft digitalbox ganska länge nu. Tycker inte att jag borde behöva trycka på någon knapp på den där lådan (som jag verkligen inte begriper mig på), de borde informerat om detta innan i sådant fall tycker jag!

2007-03-12 @ 13:45:57
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Victoria

tackar :)
Haha jaa, men jag vet faktiskt inte hur det där
fungerar :P har bara för mig att jag läst något
sådan nån dag förut. Men löste det sig me tvn tillslut?

2007-03-13 @ 09:59:01
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Samuel

Jag tror att det löste sig med tvn, jag kunde titta på tv4 iaf, och jag tror att inspelningen fungerade :) Idag kommer nya tvn tillbaka, ska bli så skönt!

2007-03-13 @ 17:46:32
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback