Substanser

Oj vad det är synd om mig! Jag är verkligen sjuk...suck, hatar att vara sjuk! Har lite feber och har ont i ungefär hela kroppen. Min moder ringde igår och lobbade för att jag skulle stanna hemma från jobbet idag. Jag gick till mitt arbete ändå. Jag borde kanske ha lyssnat på min mor, ibland säger mödrar ganska kloka saker. Är fullproppad med tabletter, har tagit en Diklofenac 50 mg, en Panodil 1 g, en fluortablett 25 mg och dessutom spetsade jag min frukostsmoothie med askorbinsyra. Hurra för olika substanser!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Men Samuel, du skall inte blanda panodil och diklofenac- antingen eller! (flourtabletter kan du dock blanda och ge)
Gå hem med dig!!!
(Jag är också mamma, vettu!)

Postat av: Samuel

Joho, det går väl alldeles utmärkt att blanda NSAID-preparat med paracetamol :D Fungerar prima för mig!

2007-03-01 @ 11:50:06
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback