Lördag - skoshopping och en räkig dag

Igår var vi iväg o skulle köpa skor åt mig. Hade klurat på ett par Prada som jag sett på nätet tidigare, dessa fanns inte i någon butik. Provade två par Gucci, kunde inte riktigt besluta mig för om de verkligen var bra. Visst, de var supersnygga, men nja...jag vet inte. Såg även ett par D&G skor som var ok, men inte så speciella på något vis. Det slutade med att det inte blev några skor alls. Istället blev det en STOR golvlampa, hur snygg som helst! Vi åt lunch ute, wok med tigerräkor (och jag vet...man borde inte äta tigerräkor - det är mycket oetiskt ur ett globalt perspektiv!). Mycket gott!

När vi kom hem funderade vi mycket på vad vi skulle hitta på. Svårt som tusan var det. Gjorde ett litet lotteri över olika aktiviteter som vi kunde företa oss. Lotteriet gav oss följande aktiviteter: gå en sväng, äta smörgåstårta, spela spel. Gick en sväng med hunden, maken åkte och köpte smörgåstårta och sen så kollade vi på Parlamentet på dvd (vilket inte alls är samma sak som att spela spel, men det var så roligt). Det var räkor på smörgåstårtan. En riktigt räkig dag var det igår.

Lyckades äntligen klura ut hur jag skulle göra för att lyckas ta 3 bilder på en sekund med kameran. Det var glädjande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback