Söndagsuppdatering

Vissa dagar bara försvinner, igår var nästan en sådan dag, bortsett från att vi (lite oväntat) blev bortbjudna på en mycket god och trevlig middag! TACK!!!

Idag var nästan gårdagens motsatt, har gjort massor. Förmiddagen började med en löprunda, skönt och uppfriskande! Sedan bytte vi däck på vår andra bil (den vi nästan aldrig använder). Lämnade tillbaka hyrfilmer. Efter det färgade jag makens hår och sedan slingade jag det. Vi gick en lång tur med vovven och kameran, tog massor med bilder (98 st). Hon är verkligen inget lätt motiv, hon är sällan stilla. Dessutom hade jag beslutat mig för att verkligen lära mig att ställa in skärpan manuellt. Visserligen är kameran duktig på att fixa den saken själv, men nja, jag ville lära mig. Roligt men svårt. Tvättat hunden. Håller på att tvätta kläder. Höll nästan på att bli vice revisor i vår bostadsrättsförening (det blev inte så...både på gott och ont). Lagade middag tillsammans med maken. Var på valberedningsmöte. Klippte makens hår.

Igår åt vi smörgåstårta, vilket vi även åt till lunch idag. Maken hade gjort en supergod medans jag var och hyrde filmer (Wedding crashers och Rumor has it). Efter det åt vi marängsviss (stavas det så?!), det ska vi även äta ikväll. En underskattad efterrätt enligt min åsikt.

Syster var enligt uppgift mycket nöjd med sin balklänning. Har redan börjat klura på vad vi ska hitta på till nästa bal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så trevligt så!/yasmine

2007-05-23 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback