Radio

Ibland kan jag tycka att det är trevligt att lyssna lite på radio innan jag somnar. Igår var en sådan kväll. Nattradiolyssning baseras på en total (helst) avsaknad av skvalmusik vilket gör att man oftast är hänvisad till SR (P1). Igår var det ingen bra radiokväll/natt måste jag säga! Vem är det som egentligen tycker att radioteatern är bra?! Jag kan faktiskt inte tänka mig vidare många människor som jag skulle misstänka för radioteaterfantaster. Det enda bra med radioteatern är [PLING] "Radioteatern ger..." sedan är det bara skit! Jag vet faktiskt inte varför jag gillar det där plinget och själva presentationen, det är något skönt informativt med en touch av barskhet, väldigt underhållande!

Imorse lyssnade jag på ett intressant inslag i Kropp & själ om en okularist. Det måste vara ett roligt jobb!

Ett väldigt bra sätt att starta sin söndagsmorgon är att lyssna på På minuten, det går inte låta bli att kliva upp ur sängen (om man nu fortfarande råkar ligga kvar där) med ett gott humör.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback