Huslighet och elstängsel

Jag blev utmålad som huslig i en av mina favvobloggar (här), jag förstår inte riktigt varför. Men igår efter skogsturen med hunden ansåg jag att det var väl bäst att försöka leva upp till ryktet så då bakade jag och maken bröd och småkakor samt gjorde en lasagne.

Nu ska jag klippa makens hår sen ska vi ner på stan och köpa en present. Solen skiner faktiskt. Hurra!!! Jag trodde att jag skulle bli tvungen att med en frimärkssamlares försiktighet pakcka ner mina födelsedagsDior i sin vita (rena!!!) låda när vi kom hem till Sverige, men jag hade de på mig hela turen igår och kanske kan jag ha dem på mig idag också. Leve solen!!! Måste dock sett litet konstigt ut när vi traskade omkring i djup (och för den delen mycket skuggig) skog med stora Dior mitt i nyllet. Inte så skogsmulleaktigt på något vis, inte för att det gör något. Jag har aldrig utgett mig för att vara vidare skogsmulleaktig. Dessutom råkade vi gå lite fel så när vi kom ut från skogen hamnade vi vid ett elstängsel. Enda alternativet var att försöka ta sig över, ganska obehagligt faktiskt. Jag är lite rädd för elstängsel. En gång i min barndom fick jag en stöt på tungan (fråga inte hur det gick till...men jag kan säga att det är inte en bra idé att prata massor samtidigt som man sticker in huvudet i en hage).

Kommentarer
Postat av: yasmine

UPPDATERING TACK! Du har inte semester längre!

2007-09-10 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback