Pestogubbe

Det här var ett av de roligaste inläggen jag läst! Hur underbart som helst!

Igår var vi ute och åt, väldigt trevligt och roligt, jag skrattade så mycket att det nästan gjorde ont.

Idag var vi och storhandlade. Jag vet inte, men jag måste sett ut ungefär som jag jobbade på ICA, och det gör jag verkligen inte!
Gubbe 50+: Ursäkta vet du var peston finns?
Jag: Hm, jag tror att den borde stå här någonstans.
Gubbe 50+: Vad är pesto egentligen?
Jag: Det är med basilika och så, man har det ofta till pasta.
Gubbe 50+: Jaha...
Jag vet inte varför, man jag kände att jag var tvungen att hjälpa gubben hitta sin pesto så det var just vad jag gjorde. Nu måste man ju fråga sig - hur kan man vara 50+ och inte veta vad pesto är? Han måste levt under en mycket tung och stor sten de senaste 20 åren.

Hunden fyller två år idag. Hon fick ett paket och lång tur i skogen. Verkade väldigt nöjd! Grattis på lilltjejen!

Kommentarer
Postat av: yasmine


Jag tycker fortfarande att det inte var så konstigt.. Vecka 29-35 låter verkligen som 6veckor!!
Puss. Du har verkligen kommit tillbaka!!!!!

2007-09-06 @ 23:24:26
Postat av: Johan

jag är mkt nöjd! du är åter i verkligheten! nu har jag nästan anledning att börja uppdatera min blogg igen när den bloggen jag helst läser återuppstått! =))

2007-09-07 @ 07:41:04
Postat av: Samuel

Yasmine, håller helt med, jag tycker också att 29 - 35 låter som sex veckor :)
Johan, tycker absolut att du ska börja uppdatera din blogg nu!!! Både jag och Yasmine störtdiggar din blogg ju!!! Och du...vi MÅSTE ses snart!!! Haha vet att vi skrivit det i kommentarer i hur många månader som helst nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback