Slut

Onsdag 5/9

Hemresa - vemod. Komma hem och träffa hunden - total lycka!


Killen bakom mig på planet hade inte fällt upp sin stol (eller snarare hade han fällt ner den för jag förutsätter att den var uppfälld när han klev ombord). Dessutom hade han inte knäppt sitt säkerhetsbälte. Detta var tom efter den obligatoriska säkerhetsgenomgången. Kabinpersonalen var tvungen att säga åt honom. Suck! Varför är det alltid någon som tror att reglerna inte gäller just honom (eller henne, men i detta fall en kille)? Idiot!


Och med det avrundar jag mitt semesterbloggande i min Palm pilot. När planet väl har landat och jag kommit hem (eller egentligen, när jag kommit till mitt ena hem - har ju två nu) ska jag ladda upp mina noteringar till bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback