Blir man dum av att titta på film?

Igår var en riktig filmdag. Jag började med att titta på Cowboys and Angels på morgonen. På eftermiddagen såg jag 27 dresses och på kvällen var det What happens in Vegas. Jag är ingen filmkille egentligen men det var rätt trevligt med alla dessa filmer ändå.  

På kvällen hade jag planerat att baka tropiska muffins med citrontopping. Det gick åt skogen. På något vis råkade jag hälla i för mycket mjöl, ungefär tio gånger mer än vad man skulle ha. Hur puckad får man vara?! Sedan försökte jag lösa situationen på bästa sätt...det gick inte så bra. Slutresultatet blev trista skapelser som smakade scones med inbyggd marmelad. Toppingen struntade jag i. Tänk att jag som har en femma i hemkunskap inte ens kan lyckas med något så simpelt som muffins. Jag misstänker att filmtittandet gjort mig dum! Undrar hur denna vecka kommer arta sig...

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!



vill du få presentkort från KICKS gratis? klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Väldigt enkelt och kostar ingenting :)

2008-08-11 @ 21:08:08
Postat av: yasmine

Provade smoothies idag enl ditt recept! Supergott! Ska fixa ihop lite till nu..

2008-08-11 @ 22:37:35
Postat av: J

hehe, jag misslyckas oxå med muffins! jag missade det här med att man inte ska fylla hela formen med smet utan bara halva, så, det resulterade i en halvfylld muffinsformsplåt och sen vääääldigt stora muffins. (som dessutom hamnade i hela ugnen).

Så det är nog inte dig det är fel på, det är nog bara muffins som är jääääävligt svårt att baka...

2008-08-12 @ 09:17:36
Postat av: Petrias

Om Sex and the City räknas som fllm, vill ni nog snart inte träffa oss längre :-) Såvida ni inte tycker om riktigt, riktigt korkade människor!?

2008-08-15 @ 23:13:26
Postat av: yasmine

jaha, då har ni åkt... Genast vart vardagen lite gråare..

2008-08-17 @ 01:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback