Bowlingsnusk!

Ok, bowling måste vara en av de mest äckliga och ohygieniska aktiviteter man kan ägna sig åt. Och ja, det är just vad jag har gjort denna afton. Tanken på att stoppa ner mina ganska trevliga fötter i ett par skor som hundratals, kanske rent av tusentals, människor före mig använt får mig att rysa! Nä, det var inte så att jag frivilligt spelade bowling, inte för att det förelåg ett direkt hot mot min person eller så, men nja, det var arbetsrelaterat bollspel. Och jag tror att jag kommer att ha ont i armen imorgon...eller vänta, det har jag redan nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

Samuel, var det så att det stod kvar käglor när du rullat iväg kloten? Det äe nästan så man kan tro det när man läser mellan raderna...

2008-02-20 @ 21:45:22
Postat av: Samuel

Nä, de stod inte kvar varje gång. Märkligt (och ovanligt) nog vann jag inte...men jag förlorade inte heller. Väljer att trots utebliven formell vinst betrakta mig som moralisk segrare!

2008-02-21 @ 17:44:01
Postat av: mamma

Din inställning gläder mig! (Bara ett litet uns av oro ifall du skulle hysa aningen av förakt mot någon annan i bowlingskor..)

2008-02-21 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback