Försäkring

Jag vet inte varför, men av någon anledning har jag upprepade gånger läst följande stycke i någon form av försäkringsbrev jag fick hem tidigare i veckan.  

"Försäkringen gäller inte vid förlust eller skada som har samband med atomkärnreaktion eller krig, krigsliknande händelse, inbördeskrig, revolution, uppror eller åtgärd av makthavare som obönhörligen tagit makten eller förstörelse genom myndighets ingripande. Försäkringen gäller inte heller vid skada eller förlust till följd av myndighets agerande."  

Jag valde att inte teckna denna tilläggsförsäkring, tror jag klarar mig bättre utan.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Det är såna här grejer jag aldrig lägger märke till!

2008-02-07 @ 22:00:21
Postat av: Samuel

Hm...kan det vara så att jag har för mycket tid över? Nä...det tror jag inte, jag är bara väldigt effektiv!

Postat av: yasmine

Jag tror bara att du är väldigt uppmärksam av dig medans vissa andra(läs yasmine)glömmer att betala räkningar fast det är andra påminnelsen..
fast det är vuxenpoang att jag faktiskt betalar när jag väl kommer ihåg dem.. För det förtjänar jag en iaf
en klapp på axeln.

2008-02-09 @ 15:41:59
Postat av: Samuel

Absolut! Vuxenpoäng till dig och klapp på axeln!

2008-02-10 @ 12:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback