Ligga runt

Igår låg vi runt. Var och provade sängar. Vi sover två vuxna människor och en hund i en säng på 120 cm. Vi är inte så stora men jösses vad en liten liten hund kan ta stor plats. Vi var först på två olika sängaffärer sen när vi tyckte att vi var rätt nöjda med eftermiddagens provliggningar och beslutat oss för att åka och köpa lite mjölk hittade vi en till sängaffär där vi spenderade en mycket lång stud. Det var en mycket bra och ambitiös försäljare där som var ordentlig och mån om att vi skulle hitta en säng som vi båda trivdes i och som gav oss trevlig ryggradskomfort. Spenderade säkert 45 minuter i butiken och höll på att lämna affären med en säng som kostade en månadslön typ. Jag har faktiskt ingen aning om vad en säng ska kosta, det kanske är helt normalt för en säng att kosta en månadslön men samtidigt så...ja det är mycket pengar, och jag är inte alls säker på att jag faktiskt kommer att sova bättre i en säng för massor av pengar än i en säng för lite mindre pengar. Sova bäst gör jag nog i säng där hunden inte kliver runt på mig. Men samtidigt, hon är ju en del av familjen och förtjänar naturligtvis samma komfort som resten av oss. Idag ska vi fortsätta testa sängar.

Kommentarer
Postat av: Johan

hehe, jag tycker nog att en säng ska kosta en månadslön, det beror juh iof på hur stor månadslön man har... men min säng kostade iallafall det... och jag är så nöjd så! finns inget bättre än att krypa ner i den rutiga sängen ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback