Oj, vad mycket det blev!

Det känns om det blev mycket just nu.  

Franskakursen traskar på, borde självklart plugga mer än vad jag gör - men så är det väl alltid? Håller på att försöka läsa på inför en annan kurs jag snart ska gå. Vi har inga dörrar inne i vår lägenhet just nu, de har åkt på spa (typ) och förväntas komma tillbaka i slutet på denna vecka eller under nästa och se friska och fina ut. Hunden löper. Vi ska hämta den nya sängen i slutet av veckan. Jag har ett brev jag borde skickat för flera veckor sedan som bara ligger och väntar på ett frimärke och en adress. Jag borde plocka ur diskmaskinen. Har en tröja till vårt fadderbarn som jag borde slå in. Dessutom har jag som vanligt massor att göra på jobbet.  

Oj oj oj...  

Men en rolig sak är att vi äntligen bokat resa hem till
Nice!

Kommentarer
Postat av: yasmine

Har ni ett fadderbarn?? Känns faktiskt rätt..fast nog inget för mig.. Skulle väl klara av att betala några månader men sen skulle jag tröttna o barnet få gå hungrig..

2008-02-14 @ 21:15:10
Postat av: yasmine

Vin imorrn??

2008-02-14 @ 21:15:43
Postat av: Samuel

Haha nä, inte ett sådant fadderbarn...fast det borde man säkert också ha. Vi är ju faddrar åt ToAns barn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback