En utmaning...

Blev utmanad i en blogg, egentligen är jag väl av princip inte så väldigt förtjust i utmaningar (iaf om man inte kan vinna)...men nja, eftersom den var från Johan så antar jag väl den.

Reglerna är följande: Länka till
den som utmanat dig! Klart!

Berätta 7 sanningar om dig!

1. Jag myntade för ett tag sedan uttrycket "paralyserande hybris" och tycker att det var så bra att jag ibland tänker på att det var så bra. Ett tecken på att jag är drabbad kan man tänka...

2. Jag älskar min make!

3. Har världens bästa hund, verkligen världens bästa!!! Är helt övertygad om att det faktiskt inte finns någon bättre!  

4. Jag kan tänka riktigt snabbt.

5. Tycker att historia är skittrist! Så bör man egentligen inte tycka, för det är verkligen okultiverat att tycka så, men nja, jag tycker verkligen att det är mäkta ointressant!

6. Jag kan skriva denna lista utan att egentligen titta vidare mycket på tangentbordet, dessutom skulle jag kunna göra det och samtidigt prata med någon annan eller som just nu titta på tv, men nja, det kan ju bli lite fel ibland.

7. Tycker seriöst detta var något av det mest ointressant jag skrivit på min blogg...t.o.m mindre intressant än mitt inlägg den 12 maj 2007 då jag konstaterade att det finns många djur.

Och nu ska jag utmana några läsare, så jag utmanar Yasmine som är den enda som har en blogg (och som inte redan har blivit utmanad (som Johan)) som jag läser.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hej Samuel! Länge sedan jag kommenterade nåt här... kikar dock in då och då.
Hej hopp!

Postat av: Lillasyster

Paralyserande hybris? Hade jag missat, men det är ju oslagbart bra. Vad ska du köpa till mor i födelsedagspresent? Ska ni med på "middagen" nästa söndag? P&k!

2008-01-25 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback