Två vänner

Haha vad underbart att två människor som aldrig har träffats kommunicerar med varandra via min blogg. Väldigt intressant och trevligt! Jag kanske borde vara lite väluppfostrad och presentera er för varandra... Yasmine Johan, Johan Yasmine.
-Trevligt att träffas!
-Ja, absolut!
-Blablabla
-Hahaha, absolut! Blablabla...
-Ok, hur då?
-Jo, blablabla...
...osv...

(Och nu menar jag inte att ni två skulle vara folk som bara säger blablabla, men ja, det var enklare så...)

Och Johan, verkligen GRATTIS!!!
Och du Yasmine, hur gick det...eller vänta, det är nu på lördag va?

Kommentarer
Postat av: Johan

hehe, va roligt :-) Nu har jag äntligen blivit introducerad för Yasmine; en av mina tre trogna läsare ;-)

Men ja, när ska jag komma o hälsa på? Vi får nästan ta o boka upp en helg känns det som så vi inte skjuter på det längre.. nu är det fan mer än ett och ett halvt år sen vi sågs.. och det är way to long! Jag är typ ledig varje helg så säg bara en tid som passar er så ser vi om jag kan komma... kan jag sleepa over eller ska jag köra fram o tbax?

Postat av: Samuel

Du får komma när du vill!!! Vi har nästan aldrig några planer, vore ju kul att ta en helg när Yasmine inte är upptagen...för jag tror hon är det i helgen (hihi)...så kan vi ha en liten "vi som läser Johans blogg"-studiecirkel och dricka lite vin :)
Du får göra som du vill ang sleepa over! :)

2008-01-17 @ 20:52:40
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: yasmine

Imorgon smäller det samuel!!
Låter jätteroligt med en liten studiecirkel där vi kan sitta o analysera johans texter o ffa hur han gick till väga..
Berätta Johan! Hur träffar man en sån som pontus?? Jag vill ocksåå ha!

2008-01-17 @ 21:25:40
Postat av: Samuel

Oj, imorgon redan, då måste jag börja ladda redan nu...så jag är redo, inte för att det på något vis involverar mig, men ädå! Men vad kul! :)

Det kommer ju bli en Pontus för din del med, antignen imorgon eller någon annan gång. Hoppas att du iaf får en rolig kväll imorgon! Ser fram emot alla detaljer sen!

2008-01-17 @ 22:14:44
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Anonym

Och med ädå menar jag naturligtvis ädå! (och inte ändå, för det vore ju vanligt och trist att skriva...att jag dessutom väljer att skriva antignen...hm, ja jag får väl åberopa min konstnärliga frihet!

/Samuel

2008-01-17 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback