Det finns middagar och så finns det MIDDAGAR

Man kan bli bjuden på middag och så kan man bli bjuden på MIDDAG! Igår blev vi det sistnämnda. Traskade över till våra vänner och tillika föräldrar till ett av våra fantastiska fadderbarn. När vi kom dit hade de ställt upp kubbspelet, tagit fram champagneglasen, lagt i jordgubbar i dessa och plockat fram kall och god skumpa. Inledningen på en trevlig kväll kan inte börja så mycket bättre...eller jo, det kan den och det gjorde den. Vänta ska ni få höra... Jag som ansåg mig vara lite av en nitlott när lagindelningen gjordes utgjorde 50% av det vinnande laget. Segern sötma är en fin förrätt! När maken och jag badat och matat det lilla barnet var det dags för oss lite större att äta. Och tjena vilken middag sedan! Hur gott som helst! Efterrätten var så fin så och god så den kommer på bild här. Efter middagen sopade det kubbvinnande laget återigen banan med de andra i det mycket underhållande spelet Alias. Segerns sötma är lika god till efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Heja, heja, heja... Vi är så bra! Att vinna är jag inte direkt bortskämd med! Och middagen var himla god, fast jag tror att det beror mest på sällskapet. Tack för senast!

2008-07-07 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback