Här kommer inlägget som skulle kommit tidigare

I fredags var det fest! Firade med champagne, vin, piña colada, vegansk paella och glass med jordgubbar.

I lördags var vi på annat födelsedagsfirande, denna gång på en ö. Vädret var väl kanske inte riktigt på vår sida och hunden spydde i bilen...

I söndags var jag flitig. Inledde med att tvätta ett par maskiner tvätt, sedan pluggade jag franska och efter det så satt jag och fnulade på mitt CV i några timmar. Fick lite sällskap i mitt cv:ande av hon som tidigare gick under namnet The Female Player no 1.

Vi har fått en tårta! Hurra!!! Snälla medmänniskor kom med den och lånade samtidigt min SATC-box. Väldigt trevligt att få tårta, helt underbart faktiskt och väldigt trevligt att få dela med sig av underbara SATC! Att få bidra med spridning (av helt laglig karaktär naturligtvis!!!) av den underbara serien känns fint! Vi passade även på att skicka med en flaska med nygjord piña colada, tyvärr blev den kanske inte riktigt perfekt men vi hade inte tid att smaka den ordentligt innan det var tid att lämna över den, Smakade lite av det som var kvar i mixern och insåg att det kanske skulle varit något mer sött i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback