Hej FRA och semster

Undrar om jag borde skriva lite om bomber, terror, celler etc bara för att min blogg ska fastna i FRAs register. Ha, nu gjorde jag just det. Hej hej FRA-människor, kul att ni ville läsa min blogg!

Jag är väldigt glad för att jag inte har semester just nu, det är kallt och det regnar. Iofs så spenderar jag mycket sällan semesterdagar i Sverige nu när vi äger lägenhet på Rivieran men det är klart att man känner för alla som har semester just nu... Fast det är ju inte helt tokigt med någon dag med dåligt väder under semestern, då kan man ju vara inne och göra alla de där trista sakerna som måste göras trots att man har semester.

Kommentarer
Postat av: Liza

Du vet väl om att FRA-lagen inte träder i kraft förrän januari 2009? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback