Min nya blivande kompis (som jag inte känner)

Igår var vi på middag hos de som är föräldrar till vårt fadderbarn av honkön. The person f/k/a The Female Player no 1 stod för maten (hon bor inte där utan var också på besök). När vi traskade dit höll jag nästan på att få en ny vän, eller det kanske var att ta i, men jag hörde ljud som kom från en lägenhet. Personen som var ansvarig för dessa ljud är jag rätt saker på att jag skulle tycka om att ha som kompis. Min blivande polare spelade musik och inte vilket musik som helst utan julmusik. Underbart! Tänk att det finns någon annan som också tyckter det är trevligt att spela julmusik trots att det är sommar! Jag försökte få maken att tycka att det var en bra idé att göra denna julmusikspelande personen till vår nya kompis men jag tror han tycker att det är nog med en ”galning” som spelar julmusik när (nästan) ingen annan gör det.

Jag undrar så vad det var för en typ, jag skulle gissa att det var en tant. När det gäller Samuelrelaterade saker är det väldigt ofta en tant eller två involverade på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Om man inte har något att göra på hotellrummet i Italien när barnet sover och mamman och tonåringarna är på ett nöjesfält (nr 5) så kan man läsa sina näras och käras bloggar. Då kan man även påträffa vissa, kanske lite udda, likheter. Vad kan detta bero på? Du kanske har ännu en vän, fast inte så mycket tant. Än.



http://getrichordietrying.blogg.se/2008/july/oh-holy-night.html

2008-07-27 @ 23:48:51
Postat av: Kimberly

Jag har Facebook-messat dig... bara så du vet ;) om du inte loggar in där så ofta så kanske nu kan vara ett bra tillfälle =)

2008-07-30 @ 10:12:08
Postat av: Hanna

Ha ha, fantastiskt! Julmusik mitt i sommaren är otroligt underskattat...

2008-08-02 @ 02:13:06
URL: http://getrichordietrying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback