Sex and the city!

Fredagen var en riktig ”Sex and the city”-dag. Det finns inte någon annan tv-serie som fångat mig i sitt grepp så intensivt och under så lång tid som SATC. Fredagen var dagen då jag skulle se filmen, så jag ville verkligen göra ALLT rätt. Körde soundtracket till filmen på repeat hela dagen på jobbet, när jag kom hem plockade jag med stor vördnad fram The Shoebox och såg de två sista avsnitten av serien. Under biobesöket bar jag en specialdesignad skjorta (eller ok, det hade jag inte alls, men jag hade ett skräddat plagg där jag själv bestämt snitt och färgsättning) i grått med rosa insida på sina ställen, passade så rätt på något vis. Filmupplevelsen var speciell, tänker inte nämna så mycket om filmen, dels för att jag inte vill förstöra för de av er som ännu inte sett den och dels för att jag inte tror att mina ofta banala ord inte kan göra en film av denna magnitud rättvisa.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Skjortan var fantastisk.. En av mina favorit samuel outfits...

2008-07-06 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback