Städtant och mattant

Igår hade vi tänkt att vi skulle städa lite. Det slutade med att vi inte städade utan satt och letade på nätet efter hemhjälp. Det vore underbart att ha en tant (ok jag är lite diskriminerande, det går säkert lika bra med en farbror) som kom och städade en eller två gånger i veckan. Det vore faktiskt värt ett par tusen kronor i månaden tror jag. Men jag gissar att det kommer sluta med att när det väl kommer till kritan så kommer jag nog vara för snål och städa själv. Eller nä, nu när jag skrev det kom jag att tänka på hur väldigt väldigt tråkigt det är att städa, det får nog bli en tant, om vi hittar någon bra. Fast om vi köper en sådan dammsugare som vi har i Nice kanske det blir lite roligare att städa.

Jag skulle gärna ha en mattant också, tänk vad underbart det skulle vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback