Trötthet, tårta och tavgasrör

För några dagar sedan började jag fnula med ett annat inlägg till bloggen, av någon anledning fick jag det aldrig färdigt...får se om det kommer senare. Blir ju lite märklig ordning iofs, men vem bryr sig egentligen?  

Igår när jag kom hem åt jag lite tårta och sedan gick jag och unden ut och lekte, vi hade jätteroligt och både hon och jag blev väldigt trötta. Egentligen hade jag tänkt att titta till det ena fadderbarnet men nja så blev det inte riktigt. Kom hem och orkade verkligen inte resa mig ur soffan, det gick helt enkelt inte. Tänkte att jag skulle se en film istället. Började titta, åt lite chips och sedan råkade jag nog somna, jag tror det iaf. Jag missade ungefär hela filmen så jag får se om jag får tid att se om den någon annan dag.  

Nu börjar verkligen avgasröret på vår bil se riktigt illa ut, de har hängt lite löst ett tag men nu börjar det verkligen närma sig en katastrof det där. Misstänker att det nog trillar loss väldigt snart. Hade planerat att jag skulle ringa och boka tid för att få det hela reparerat men självklart hade de semesterstängt. Typiskt!  

Ja, jag jobbar på som vanligt iaf, tur att det är någon som håller samhället flytande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback