Asus Eee och mitt nya liv

Hurra nu har jag köpt en ny dator! Den är hur fin som helst!!! Liten, vit, plastig och underbart härlig. Tangentordet är väldigt litet så det kommer nog ta några dagar innan jag kommer upp i min normala skrivhastighet. Jag är väldigt glad för denna lilla pryl! Uppkopplingen fungerar mycket bättre än på vår andra dator vilket är skönt.

Var ute och sprang en liten stund nu på eftermiddagen. Joggingturen ägnade jag åt att filosoferade kring att nu skulle jag verkligen starta mitt nya liv och föra en lite mer hälsosam livsstil. Tänkte att jag faktiskt skulle gå och köpa nyttiga saker att äta till middag typ grönsaker och bröd med frön och sådant samt att jag faktiskt skulle börja springa varje dag. Sedan kom jag hem, svettades lite, tog en dusch, satte mig i soffan åt chips och marshmallows och insåg att jag just avslutat mitt nya hälsosamma liv och återgått till mitt vanliga liv igen. Den hälsosamma livsföringen, mitt nya liv, var kul så länge det varade!

Kommentarer
Postat av: yasmine

Först ett stort grattis till datorn!Jag höll på att skratta ihjäl mig när du beskrev din nya livsstil. Händer mig varje vecka.. Varför ska det vara å svårt??

2008-06-09 @ 20:08:54
Postat av: Samuel

Haha jag förstår inte varför man aldrig lär sig...Att man liksom inte bara lägger ner att tänka att man seriöst ska lägga om sin livsstil. Jag tror att det är väldigt svårt när man egentligen är nöjd med sitt liv. Om det var så att jag upplevde min kondition som väldigt dålig och om jag verkligen tyckte att jag var superfet så skulle det säkert vara lättare att moterivera en förändring...

Postat av: yasmine

vad skönt att inte vara fet..

2008-06-10 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback