Dopvärk och effektivitet

Om detta inlägg ser lite konstigt ut kan det bero på två saker. För det första så kan det bero på att vi verkar ha fått besvär från vår d-tangent. Den fungerar inte riktigt som den ska, ibland får man trycka väldigt många gånger på den för att den ska fungera. Mycket irriterande! För det andra skulle det kunna härröra från att jag fått träningsvärk i armen.


Jag misstänker att när man får träningsvärk i armen efter ett dop är det nog dags att skaffa ett gymkort. Tänk att jag faktiskt är så otränad att jag fått träningsvärk efter ett dop, lite underbart jobbigt på något vis. Och nu när jag tydligen blivit präst kanske det blir fler dop i framtiden...


Igår var vi underbart effektiva. Efter dop med efterföljande mottagning så var vi på en inflyttningsfest. Jag har faktiskt ingen aning om vilka de som flyttat in i lägenheten var och i ärlighetens namn var jag väl inte väldigt intresserad av det heller. Gick mest för att träffa the Female Player no 1. Sedan gick vi ut och tog en drink. När vi kom hem (när fåglarna redan börjat kvittra och det är bäst att man drar ner sina persienner innan man går och lägger sig för annars vaknar man av solen efter bara någon timme) började jag med grattiskortet vi ska överlämna idag på en examensfest vi ska på. Det finns en viss tillfredsställelse med att känna sig effektiv.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får en bra Söndag =) Kolla gärna in min blogg om du har lust

Postat av: Petra

Åååh, jag är verkligen så himla glad över dopklänningen. Kunde inte tänka mig en finare att ha åt vår guldklimp. Nu när jag har insett hur klurigt du har haft det är jag naturligtvis ännu gladare. Ni är underbara!

2008-06-02 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback