Semesterbogg

Jag har varit på semester. Här kommer några inlägg som redogör för vad jag har haft för min.

21/6

Igår var det midsommarafton. Jag firade genom att tvätta, diska och städa lite. Dessutom ägnade en stor del av dagen åt att fundera på packning samt en mindre del spenderades åt att packa.

Idag åkte vi till Frankrike. Dock via Zürich...vilket var lite segt. Dock hittade vi ett par supersöta rosa Adidas skor som vi var tvungna att köpa till vårt ena fadderbarn (som snart fyller 6 månader). Väl framme i Nice så visade det sig att flygbussen inte alls tog samma väg som den alltid brukar. När den hade svängt av på fel ställe så gick vi av och traskade resterande bit hem. Väl hemma möttes vi av vänner som lånat lyan ett tag. Det luktade så rent och trevligt, de hade städat vilket var vänligt. Gick ut och åt.

Kommentarer
Postat av: Lena

verkar bekant det där med att bussturen i Nice inte riktigt uppfyller förväntningarna...

2008-07-01 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback