Lagat mat och tänker på vår tant

Vi har faktiskt lagat mat här nere en gång nu, det var länge sedan vi lagade mat när vi var här nere, vi äter nästan inte ens frukost, jag brukar nöja mig med en kopp te. Men nu har vi faktiskt lagat en middag. Blev riktigt gott! Nu ska vi äta samma sak till lunch idag. Det blir ju lite besvärligt när man inte är nere så länge, det känns onödigt att köpa en massa saker som man inte kommer använda upp och sedan behöver slänga. Visst skulle man ju kunna tänka sig att ge matvaror till tanten som tidigare bodde i vår trappuppgång men nu har flyttat sedan låset byttes och videoövervakning infördes. Jag har dock inte sett till henne på ett tag, dessutom har hon antagligen ingen möjlighet att tillreda matvaror. Hoppas iaf att hon har det bra!

Kommentarer
Postat av: J

jag hade mer suckat "åh... Prada..." så nu blev jag lite besviken... vad blev det för märke??

2008-11-18 @ 14:22:13
Postat av: J

Men så konstigt det blev nu då... den där kommentaren skulle ju på det andra inlägget o inte på den här...

2008-11-18 @ 14:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback