Jag rasar!

Har med kritisk blick följt satsningen tv4 gör som heter Stjärnor på is (eller något i den stilen, jag är inte så nogräknad när det gäller namn). För det första måste jag ju säga att det är en fantastisk idé för oss som gillar skridskoåkningens ädla konst. För det andra så måste jag ju säga att det är märkligt att folk efter vad jag antar är att klassas som hård träning faktiskt är totalt värdelösa på att åka skridskor. Det ett hån mot isen, ett hån mot fotbeklädnaden och ett hån mot koståkningen som konstform. Jag rasar! Nästa omgång vill jag bevittna människor som åker skridskor, jag tar det en gång till, människor som åker skridskor!!! Hur svårt kan det vara?! Inte vidare svårt alls...om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: yasmine

du är en märklig man...

2008-10-27 @ 12:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback