God morgon!

Det är lördag och klockan är strax efter sju, eller snart halv åtta kanske man ska säga. Jag har varit uppe sedan kvart över sex och kokat vatten (till kaffe och te) samt diskat. Det kan vara ganska skönt att få en tidig start på lördagen, helgen känns ju faktiskt lite längre om man inte sover bort den. Nu sitter jag här och tittar på något märkligt program på tv-kanalen Dave (som är en ganska kul kanal med ett lustigt namn). Egentligen kanske det vore bättre att sova än att titta på konstiga saker på tv men jag är inte trött just nu.  

Igår var vi ute och åt på ett ställe en liten bit bort (så liten att man faktiskt kan se det om man tittar ut genom fönstret). Sedan testade vi vår lokala pub. Hade faktiskt inte trott att det skulle vara så trevlig som den var. Jag är för det första ingen pubperson och för det andra så har det hänt att vi gått in i en publokal för att sedan direkt vända för att det luktat konstigt eller för att människorna där sett suspekta eller våldsamma ut. Vår pub luktade inte konstigt och människorna var överlag personer som vi inte upplevde som störande.  En väldigt trevlig upplevelse, dit kommer vi gå fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback