Paj

Copyright Samuel


Efter vi hade ätit så tog våra vänner med oss till en liten park just vid Covent Garden. Det var nästan ett overkligt ställe, trots att det låg just vid detta pulserande ställe som verkligen sjuder av liv så rådde det ett lugn i denna park. Träd med rosa blommor gjorde att det såg ut som att det snöade när vinden blåste lite. I denna park tog vi en medhavdmatsäcksfika. Jag mumsade på den mest underbara paj man kan tänka sig. (Beklagar att den ser lite halväten ut på kortet, jag började glatt mumsa innan jag kom på att jag skulle ta ett kort på den.) Den som kan gissa vad den innehåller vinner en bil! ....Haha jag skojade bara, klart att det är körsbär och andra röda bär i, inte svårt att gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback