Skor, underbara underbara skor!

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Det var en intressant dag, dock fungerade inte så mycket men ja, vad kan man förvänta sig av ett av Europas sista U-länder (UK)?!  

Igår efter vår trevliga dag med våra vänner så shoppade vi skor. Två åt mig och två åt maken. Nedan finns en bild på mina skor som jag köpte, de som är lite åt det blå hållet tänker jag ha i Nice och se väldigt sommaraktig ut. Åh vad jag saknar Nice...underbara fantastiska Nice.

Copyright Samuel

Kommentarer
Postat av: Samuel

Vänta, jag kom på en sak jag inte skrev och jag orkar inte logga in igen...



Jag är verkligen ingen loafersperson, har nog aldrig ägt ett par tidigare, men tänk er ett par uppvikta/uppkavlade byxor och de där skorna (utan strumpor eller med så låga strumpor att de inte syns) och de där blå skorna - är det sommar or what?!

Postat av: yasmine

Så snyggt! Så Riverian! Så Nice!

2009-04-21 @ 09:02:16
Postat av: J

Det kommer bli galet snyggt!



Kan du inte berätta mer om ditt jobb, jag är galet nyfiken!

2009-04-22 @ 20:17:30
URL: http://www.sashacorrigan.com
Postat av: Petra

Åååh, så snygg du kommer att bli! De var riktigt läckra, och du har rätt! Så Nice!

2009-04-25 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback