Twitter

Har just noterat att ungefär ingen jag känner finns på Twitter (eller så är det jag som inte fattar hur man söker). Kan bero på att jag inte känner så många (jag satsar på kvalitet istället för kvantitet, känner bara de bästa av de bästa, resterande struntar jag nästan i - elitistiskt kanske någon tycker och ja, det tycker jag också att det är).

Så jag följer Barack Obama (vars namn får över 82 miljoner träffar på Google) och Martha Stewart. Det får väl vara nog tills någon jag faktiskt känner trillar in på Twitter.

Om jag utvärderar Twitter nu efter att ha funnits där i ungefär två timmar så blir min dom: VÄRDELÖST! Vi får se hur det utvecklar sig. Jag är inte den som har svårt att ändra mig eller erkänna att jag har fel (yeah right...haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback