Uppdatering från London

Som observanta läsare av denna blogg noterat har den inte uppdaterats på länge. Den enkla anledningen är att jag varit borta. Bott på ett Hiltonhotell där internetuppkopplingen kostade massor med pengar. Mycket snålt av Hiltonfamiljen måste jag säga. Jag vägrade att betala för det och har således inte haft möjlighet att uppdatera bloggen. Tilläggas bör att det var inte jag som bokat det där hotellet, hade jag valt hade jag kanske valt ett annat ställe att bo på, men maten på detta ställe var ok och rummet stort och rent så det gick ingen nöd på mig.  

En rolig observation som jag gjorde var att när jag satt i en bil och skulle åka till den mycket mysiga lilla staden Tunbridge Wells var en bil med en stolpe på taket på denna stolpe satt ett föremål som var inlindad i en påse. Jag tror att det var en bil som fotade för Google Earth (gatuvyn), den där saken som jag dissade tidigare. Anledningen till inlindningen i påse var att det regnade och jag gissar att kameran inte tålde vatten.  

Nu är jag tillbaka i London efter att ha spenderat nästan en vecka i mer sydligare delar av detta land. Känns riktigt skönt att vara tillbaka "hemma". På måndag börjar allvaret, jag börjar jobba då. Känns riktigt roligt att börja jobba igen!  

Idag bjuder London på strålande solsken och varmt väder. Vi var och hämtade ett paket på posten, gick en liten sväng, var och handlade en webbkamera så vi kan vinka till våra vänner på Skype (och vi skulle även kunna göra det till vår övriga familj om de behagade att skaffa Skype). Sedan kom vi hem och vinkade till några av de vännerna som har Skype, ringde andra vänner från mobilen och ordnade mycket roliga saker. Nu ska jag äta lite chips och dricka lite vin.  

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Men, jag har ju Skype! Fast jag har inte hittat dig! Jag har ju mejlat om det.. Adda mig då, så kan vi vinka. =)

2009-04-19 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback