Ytterligare tankar om Twitter

Nedanstående är en del av en kommentar till ett inlägg på en annna blogg. Jag var fräck och bara kopierade det och lade upp det här eftersom jag faktiskt inte riktigt orkade skriva ett helt nytt inlägg just nu. Men jag tror att det var ok att sno kommentaren eftersom den faktiskt var skriven av mig.

"Jag mikrobloggade på Twitter hela dagen igår och var tämligen begränsad av att man bara får skriva 140 tecken i varje inlägg. Jag har en tendens att skriva något fler tecken än så...

Vidare så tycker jag inte att det gav något att använda Twitter. Jag är nog ganska ointresserad av vad folk gör just nu (och troligtvis är folk rätt ointresserade av vad jag gör just nu). Det spännande med blogginlägg är ju att man kan få en djupare inblick i någons vardag eller i någons tankar och åsikter. Att få information om att någon gör en potatisgratäng (som jag gjorde igår) är rätt ointressant."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback