Cambridge

Igår åkte vi tillsammans med vänner till Cambridge. Vädret var väl inte utmärkt och det kom några sma skurar, men det gjorde liksom inget. Vi kunde sitta ute och äta lunch vilket var trevligt. Att Cambridge är en universitetsstad visste jag redan, men att den skulle vara helt infekterad av turister var något som jag lärde mig igår. Det var verkligen sjukt mycket turister där, kändes som det var fler turister där än vad det är i London. Det stämmer ju naturligtvis inte (antar jag) men eftersom London är mycket större kan ju turisterna sprida ut sig över en större yta - ett fenomen som jag finner trevligt. 

Här kommer några bilder från gårdagen.

Copyright Samuel
Punting - eller båtknuffning

Copyright Samuel
The Bridge of Sighs

Copyright Samuel
Träd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara skicka en liten hälsning från syster Bettan. Många Kramar!

2009-08-03 @ 12:41:34
Postat av: Samuel

Namen vad trevligt!



Det ar verkligen inte det samma utan dina regelbundna uppdateringar fran fronten.



Manga kramar!!!

2009-08-03 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback