Utanför mitt fönster

Hade egentligen inte tänkt blogga mer idag men jag kunde inte hålla mig.

Såg just en farbror i en bil. Bilen var mycket dyr och ganska lyxig. Kanske inte riktigt vad jag tycker är varken fint eller coolt men han tyckte nog det. Han hade rutorna nere och spelade hög musik. Bilen parkerades precis nedanför vårt fönster och personen klev ur. På sig hade han en skjorta som var ungefär åtta storlekar större än vad som hade varit lagom. HALLÅ?! Om man anstränger sig så mycket att man lägger de summorna på en bil som han hade gjort så förstår jag inte varför man går runt i en skjorta som verkligen inte gör någon glad. Är det bara viss "yta" som räknas?

Nä, tacka vet jag "lagom"! Personligen kör jag en Peugeot och har skjortor som ofta bara är någon storlek fel (ofta kanske lite i minsta laget men det beror på att jag tycker att det är så gott med något sött efter maten). Jag är nog en ganska lagom typ jag, eller jag tycker det iaf, finns säkert de som skulle tycka jag var helt galet fel. Man säger ju att alla har rätt till sin egen åsikt (vem som nu kom på det?!) så jag antar att det bara är att gilla läget.

[Uppdatering]
Nu började det spöregna här utanför mitt fönster så då passar jag på att bjuda på en vattenbild. Vi kan kalla den för Lek med slutartider i Holland Park, London.

Copyright Samuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback