You sick people!

Just nu bor jag tillsammans med sjuka människor. Jag har klarat mig undan riktigt fint, men nja, man vet ju aldrig. Vi kan kalla dessa två för snoraren och hostaren. Jag var och köpte hem snabbmat till dessa vilket är just vad man (inte?)behöver när man är sjuk...hm, man skulle kunna tänka sig att jag skulle stått och gjort en näringsrik och värmande soppa men det orkade jag inte, gick och köpte snabbmat istället.

Idag köpte jag två, ja två (!!!), körsbärspajer. Snacka om lycka, fullständigt upplyftande, tillfredsställande och magisk lycka. Två körsbärspajer...oj, nu dreglar jag!

Till hostaren och snoraren sjunger jag nu
"Get well, get well soon, we want you to get well..."

Här kommer en bild från gårdagen. 

Copyright Samuel
Solen fångad i en lykta, Notting Hill 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback