Lya

Att försöka hitta ett bra boende här är ungefär som att leta efter en liten nål i en mycket stor hög av andra nålar, svårt och stickigt! Det finns massor med andrahandsuthyrningslägenheter (oj vilket långt ord det blev) men det är svårt när jag inte vet var jag kommer jobba. Jag skulle ju helst se att jag inte behöver spendera massor med timmar i tunnelbanan... Imorgon ska vi ut och spana på lämpliga områden, vet inte riktigt hur produktivt det känns men det är väl vad man kan göra. Har skickat förfrågningar till några uthyrningsagenter som jag hoppas ska kunna hjälpa oss att sortera ut de som är riktigt bra från de mer mediokra.

Nu ska jag strax sova, klockan börjar bli mycket här...och den är ju ännu mer i Sverige! Sov sött!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt att du bloggar från London! Grattis till trevlig bankkontakt och bra lägenhetshotell! Vi tar in där när vi kommer och hälsar på någon gång långt in i framtiden.

I går var vi på en trevlig middag inviterade till den halvfranska familjen F. De hälsade till dig. Det var bra med varma kläder, snön gnistrade och vi fick promenera med viss försiktighet för halkans skull. Pappa hade sin fina nya hatt.

2009-03-01 @ 19:49:26
Postat av: yasmine

Snart, väldigt snart, så är jag där!!

2009-03-02 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback