Skridskor

Idag var vi ute och åkte skridskor, det var verkligen inte igår jag gjorde det senast. Hurra vad roligt det var. Det som är mindre roligt med att åka skridskor är att fötterna blir så väldigt kalla. När man känner att man istället för tår
har små isklumpar som ligger i skridskorna - ja då vet man att man kanske inte ska åka mer just denna dag. Undrar om jag kommer få träningsvärk imorgon. Jag hoppas det. Det finns nog ingen värk som är så trevlig att ha som just träningsvärk. Jag upplever den som ett kvitto på att man gjort något bra. Ungefär som när man pantat flaskor, då har man gjort något bra för miljön och så får man ett kvitto (som är värt pengar) i belöning.



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Helt sjukt!

2009-01-07 @ 10:28:22
Postat av: yasmine

Nu har jag sagt upp mig, fick inte tjänsteledigt.. HI, hi!

2009-01-30 @ 10:28:48
Postat av: J

Men har du dött eller?! vart är inläggen! Saknar

2009-02-02 @ 22:09:19
Postat av: Anonym

Jag har inte dött, bara varit på semester :)

2009-02-08 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback