Förlåt!

Ok, förlåt då... Jag inser att mitt förra inlägg kanske blev lite i längsta laget. Tyvärr är jag inte främst känd för att vara den som fattar mig mycket kort i text, det har jag aldrig varit. När jag gick i femman och man skulle läsa sina egenskrivna berättelser för klassen kom alltid frågan innan jag började läsa "Hur många sidor?" och sedan suckades det. Jag kunde väl inte hjälpa att många av de andra hade ett uppmärksamhetsspann som var ungefär en mikrosekund, vidare kunde väl inte jag hjälpa att jag kanske kunde skriva fler ord på avsatt tid än vad de andra kunde (undantag fanns) vilket gjorde mina berättelser aningens (och typ asmycket) längre än de andras. Man kanske kan säga att vissa är bättre på att använda språket och andra är bättre på utföra lokalvård och sitta av fängelsestraff. Jag antar att det ska finnas lite av varje när det gäller förmågor i en mellanstadieklass. Spännande det där! Nu säger jag ju inte att jag på något satt skulle vara bra på att använda språket...men jag är garanterat sämre på att städa och jag vill absolut inte sitta i fängelse (tror inte att man får något sött efter maten där och då skulle jag absolut inte stå ut!).  

Jag kanske borde lägga in en bild, sådant är visst uppskattat av bloggläsare. Nä, skiter i det! Orkar faktiskt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback