Mat

Innuti min tämligen inte feta kropp bor en riktigt tjock person, en sådan person som man ibland ser på stan, en person vars rumpa har en egen rytm när personen går. Ni vet... Min tjockis tänker väldigt mycket på mat - kanske för att jag inte äter så ofta (jag har ju slutat att äta lunch exempelvis).  Måste nog säga åt den där feta typen att "nu får det vara nog". Jag trivs med att mitt BMI är under vad som är "normalt"! Men det är verkligen inte många decimaler kvar tills jag hamnar på den "normala" sidan...

Förra veckan lagade vi ingen mat ungefär. Var ute och åt varje kväll. Denna vecka har vi varit duktigare (finns det ett ord som heter så? eller heter det "mer duktig"?). I måndags lagade vi
risotto (den är verkligen sjukt god!!!) och tigerräkor, i tisdags blev det kött och ugnsstekt potatis, igår orkade vi inte laga mat så vi gick till vår lokala pub och åt getostburgare. Idag ryckte vi upp oss igen och gjorde en wok med ris till.

Copyright Samuel    Getostburgare från vår lokala pub.
Getostburgare

Kommentarer
Postat av: Niclas

Naaw.. tack så mkt... jag vann också :) hihi

Postat av: sofia

sv: aw, förstår det!

aa, jättekul :D bor du i Malmö vanligtvis eller?

2009-07-09 @ 22:27:34
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aha! Ja Malmö är en härlig stad!

njä, jag kommer inte ihåg riktigt, vet bara att bla Veronica Maggio, Timbuktu, Mando Diao, Miss Li och fler! :)

2009-07-09 @ 22:45:22
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: Niclas

åhh tack så jätte mkt.. glad jag blir :)

2009-07-09 @ 22:50:53
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: mli

Jaa okej kul att du har ridit! Jag har ridit i .. 7-8 år nu tror jag och det va jäkligt svårt beslut att tänka ut om jag verkligen skulle rida eller om jag skulle fortsätta och ja, vissa tillfällen önskar jag att jag inte skulle ha slutat men nu när man inte rider så känns det ändå skönt för nu hinner man med så mycket annat!. ^^



Jo det kommer jag säkert få, hon är inte så ''hästerfaren'' ännu så jag lär få va nere på stallet och rida till hästen och sånt.



Okej, lycka till med det! :)

2009-07-10 @ 01:19:39
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback