Men vänta lite nu...

Igår gick vi och lade oss riktigt tidigt, var helt underbart att sova länge!

Vi brukar titta på BBC Breakfast till frukost, så även denna morgon. Men det är något som inte riktigt är helt rätt...vädertanten presenterar vädret för imorgon och kallar morgondagen för fredag - innebär det att det är torsdag idag? Jag är helt säker på att det är onsdag. Hm, jag får väl försöka googla mig fram till vad det är för veckodag...


--------
Uppdatering
Frågade maken och han tyckte att det var torsdag så då kör vi på det! Hurra!

Undrar hur länge vi sov egentligen, kan jag ha missat en hel dag? Vart tog onsdagen vägen?


Ha en fin TORSDAG!

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh tack så jättemycket!

Postat av: mli

Jo jag håller faktiskt med att sånna namn är tråkiga, dom är så vanliga! ;p Själv så heter jag vonWalden.. vilket inte är så vanligt :)



Jag slutade rida för jag hade inte så mycket tid, det kostar tusenlapp och uppåt och jag missade så många lektioner för allt pluggande så det va meningslöst att forts. rida då. Bara slöseri på pengar! Jag spelar ju också fotboll och det är mycket billigare och då behöver man inte missa så mycket eftersom jag brukar också träna med dom äldre. Fast nu blir det tyvärr inte helt ''slut'' på ridningen för min kusin har nyskaffat sig en häst och måste ha hjälp så.. hel slutat har jag väl inte :)

2009-07-09 @ 15:39:30
URL: http://mlimli.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Vad skönt det är när man är så avkopplad att man inte vet vilken dag det är! (För jag hopps du har semester, annars var det kanske lite väl avkopplat...)



Ja, jag tror jag kommer trivas väldigt bra med min "nya" kamera. Var lite inne på att köpa en dyrare systemkamera först, men jag vet hur det är... då använder jag den inte om det blir för avancerat för okunniga mig. Alltså var detta ett bättre alternativ! =)

2009-07-09 @ 17:18:38
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha härligt härligt med London och allt det där :D



malmöfestivalen börjar den 14augusti och håller på till de 21! :)

2009-07-09 @ 18:15:09
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback