Sladdar

En sak jag inte kan förstå är att folk har hörlurssladden till sin mp3-spelare (eller annan elektronikutrustning) innanför kläderna. Det är väl inte vidare hygieniskt? Personligen så anser jag att man ska byta de kläder man har närmast kroppen med viss regelbundenhet. Saker som är närmast kroppen tenderar att bli aningens "bekroppade" (if you know what I mean) och kräver således att man faktiskt tvättar dessa, det gäller även sladdar! Jag tror inte att de personer som envisas med att ha sladden till sina hörlurar på fel sida om sin mundering tänker på att de faktiskt borde vara på sin plats att göra rent sladden efter avslutat användande.

Med detta inlägg vill jag slå ett slag för sladdrengöring alternativt - HA SLADDEN UTANPÅ KLÄDERNA!!!

Kommentarer
Postat av: J

Det var förstås inget som jag tänkt på tidigare, men jag har ibland sladden till hörlurarna innanför kläderna när jag är ute o springer bara för att jag verkligen verkligen störs av att den svänger omkring o slår mot mig, det är sånt som kan få mig att verkligen tappa fokus på träningen och bara irritera mig istället :-)

Men nu ska jag förstås ta o börja rengöra sladden med jämna mellanrum....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback