Avbön

Nu fick jag lite dåligt samvete för att jag kallade vissa människors arbete som sekundärt, det var inte min avskit värdera människors arbete olika. Vad jag menar är att om man exempelvis tänker på en bilverkstad så är ju själva reparationen av bilarna huvudverksamheten och de som sitter i receptionen lagar ju inte bilarna varför deras arbetsuppgifter är att betrakta som ej primärverksamhet (dock kan ju de vara som små spindlar i nät, spindlar vars kunnande och arbetsuppgifter många företag ej skulle överleva utan). Så här är min avbön.  

Förlåt, jag menade inget illa! Det var mer en gradering av sysslor, har inget med vårt fina okränkbara människorvärde att göra

Kommentarer
Postat av: Samuel

Med avskit menar jag som alla förstår AVSIKT. Ibland går det lite väl snabbt...

2009-03-14 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback