En bra dag i London

Idag traskade jag till banken som ligger bredvid Harrods ungefär. Det tog 30 minuter. Vädret var helt underbart varmt, det är nästan som svensk sommar här i London. På förmiddagen var jag ute och sprang i Holland Park och en liten tur i Notting Hill. Det var underbart att springa, gick lite trögt första biten men sedan lättade det och den där trevliga känslan infann sig, den där känslan när det känns som om man skulle kunna springa just hur långt som helst. Jag orkade inte springa hur långt som helst utan sprang hem och gjorde 30 magövningar. En bra dag i London får jag säga!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh london, vad härligt :)

Postat av: Samuel

Absolut! London är en underbar stad!

2009-03-17 @ 18:39:40
URL: http://samuels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback